wtorek, 29 kwietnia 2014

Witam Cię Facebooku! Mały konkurs

Domowe Laboratorium Kosmetyczne na Facebooku!!. Zapraszam Wszystkich do odwiedzenia mojego fanpage. Myślę, że strona będzie w przeciągu najbliższego tygodnia lub dwóch zaktualizowana w informacje, które są dostępne na blogu. Trochę żałuję, że fb nie był od początku z blogiem, ale mądry Polak po szkodzie ;]. W związku z rozszerzeniem "działalności" bloga zaproponuje Wam konkurs. Do wygrania oczywiście moje produkty, o których mogłyście przeczytać na blogu. Wszystkie znajdują się w zakładce własne produkty. Jakie są zasady konkursu??
1. Polub mój fanpage na facebooku
2. Napisz komentarz (na FB lub blogu) pod produktem, który chciałabyś otrzymać z uzasadnieniem dlaczego właśnie on. 

Najlepsze komentarze zostaną nagrodzone wybranymi przez Was produktami:]. Konkurs trwa do 11.05.2014. Serdecznie zapraszam!!.

PS. Od dziś w blogowaniu i przygotowywaniu różnych produktów pomaga mi mój chłopak. Również chemik z doświadczeniem w branży kosmetyczno-farmaceutycznej:]. Także naszemu laboratorium wyjdzie to na pewno na plus:].

2 komentarze:

  1. Na rozwój nigdy nie jest za późno i zawsze warto :) Fanpage jest na pewno dobrym pomysłem i odkąd sama założyłam bloga też o tym myślę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze to móc i chcieć się rozwijać :) Co do konkursu "lubię to" załatwione a Twój produkt interesujący według mnie to peeling cukrowy. Stosuję peelingi na ramiona, bo mam takie malutkie, drobne czerwone krosteczki od dziecka i próbowałam już kremów, lekarstw ale nic tak nie pomaga jak dobry peeling. Raz w tygodniu i po kłopocie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń